Besöksdag och föräldramöte för nya elever åk 6 och åk 7

Vi bjuder in till Besöksdag 1 juni och föräldramöte 30 maj. Välkomna!

Besöksdagen 1 juni för nya elever åk 6 och åk 7

Välkommen till Gränbyskolan på Besöksdagen! Vi tar med glädje emot dig som blivande elev i åk 6 och åk 7 torsdag 1 juni kl 13.00-14.30.

Du möts upp på skolgården av personal och får information om vilken klass du ska gå i. Därefter kommer du och dina nya klasskamrater att samlas och gå till ett gemensamt klassrum.

Även du som du som gått på Gränbyskolan i åk 6 och ska fortsätta på skolan i åk 7 ska komma denna dag.

Om du eller dina föräldrar har några frågor inför Besöksdagen får ni gärna kontakta Lisa Blom, elevhälsochef på Gränbyskolan: lisa.blom@uppsala.se  018-727 58 29

Föräldramöte 30/5 för vårdnadshavare

Alla vårdnadshavare till nya elever åk 6 och åk 7 är välkomna till föräldramöte tisdag 30/5 kl 18.00-19.00. Plats: samlingssal/aulan.

På föräldramötet får du träffa skolledning, eht och får information om vår verksamhet.

Särskild inbjudan till Besöksdagen och föräldramötet skickas per epost.

Vi ser fram emot att träffa er alla!

Hälsar skolledning och personal på Gränbyskolan

12 maj 2023